سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

کاربران ایرانی پاسخ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را دادند

در سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، کاربران ایرانی فیسبوک خواستار عذرخواهی آمریکا از این اقدام خود شدند.

 

کاربران ایرانی پاسخ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را دادند

 

سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا که بعنوان یکی از اعضای هیأت آمریکایی برای مذاکرات 1+5 با ایران در وین حضور دارد، طی مطلبی در صفحه فیسبوک خود با اشاره به بخشی از پیام ویدئویی روز گذشته ظریف مبنی بر اینکه "بازی شاهین-قُمری، به امید گرفتن امتیاز در لحظه آخر، نتیجه‌ای بهتر از سال 1384 ندارد"، از مخاطبان خود این سوال را پرسیده که "اصطلاح شاهین – قمری به چه معناست و آیا این اصطلاح در زبان فارسی رایج است یا نه؟"


ادامه مطلب...

خداحافظی گوگل با اورکات

    نظر

 

گوگل از تعطیلی اورکات اولین شبکه اجتماعی راه اندازی شده توسط این شرکت تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داده است.

 

خداحافظی گوگل با اورکات

 

 اگر چه از راه رسیدن شبکه‌های اجتماعی دیگر باعث شد از توجه و اهمیت اورکات کاسته شود، اما اولین بار این اورکات بود که کاربران اینترنت را با پدیده جدیدی به نام شبکه های اجتماعی روبرو کرد.

ادامه مطلب...

اسلام و مسلمانان در جام جهانی 2014 برزیل

 

در این مطلب علاوه بر معرفی چهره‌های مسلمان بیستمین جام جهانی فوتبال به نمونه‌هایی از فعالیت‌های خدماتی و تبلیغی مسلمانان می‌پردازیم.

بازیکنان مسلمان در جام جهانی برزیل

 

 

 

 


 

 

 

 

 

تیم هایی که در جام جهانی 2014 برزیل از بازیکنان مسلمان برخوردارند:
ادامه مطلب...

انتشار کتاب ضد تشیع توسط ارتش بحرین! +عکس

 

رژیم نامشروع آل خلیفه در راستای اقدامات اختلاف آفرین خود بین شهروندان شیعه و سنی در بحرین، کتاب "نور السنة و ظلمات البدعة فی الکتاب والسنة" را علیه معارف تشیع در این کشور منتشر و توزیع کرد.

 

انتشار کتاب ضد تشیع توسط ارتش بحرین! +عکس

 

رژیم نامشروع آل خلیفه در راستای اقدامات اختلاف آفرین خود بین شهروندان شیعه و سنی در بحرین، کتابی علیه مذهب تشیع را منتشر و توزیع کرد.

ادامه مطلب...

داعش مسی را به جهاد دعوت کرد + عکس

 

گروه تروریستی داعش در شبکه ی اجتماعی خود برد آرژانتین مقابل ایران را به مسی تبریک گفت و او را به جهاد دعوت کرد. این گروه تروریستی در این پست بیان کردند:

 
"داعش (این برد را) به مسی تبریک می گوید و اورا دعوت می کند به پیوستن به صفوف جهاد و لقب ابو مهداف را به او می دهد و او را به امیری آمریکای جنوبی منصوب می کند..."