سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

ارسال پیامک حماس به گوشی صهیونیست ها

یک روزنامه عبری‌زبان نوشت جنبش حماس با ارسال پیام‌های مکتوب به تلفن‌های اسرائیلی‎ها، از کشته شدن 25 اسرائیلی در جریان موشک‌باران یک کارخانه مواد شیمیایی در حیفا خبر داده است.

 

ارسال پیامک حماس به گوشی صهیونیست ها

 

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت: جنبش حماس با ارسال پیام‌های مکتوب به گوشی‌های تلفن اسرائیلی‌ها، از اصابت موشک‌هایش به یک کارخانه مواد شیمیایی در حیفا خبر داده است.

تسنیم-به نوشته این روزنامه، در جریان اصابت موشک‌ها به یک کارخانه مواد شیمیایی در حیفا، دست‌کم 25 اسرائیلی کشته شدند و در پی آن، مقامات محلی حیفا از ساکنان خواستند این شهر را تخلیه کنند.

این روزنامه خاطرنشان کرد عنوان پیام حماس «موشک‌های قسام در انتظار شماست» و این پیام تهدیدی آشکار علیه اسرائیلی‌ها محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، یک مسئول نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد موضوع فقط این نیست بلکه جنبش حماس یک جنگ روانی بی‌امان علیه اسرائیلی‌ها با هدف تضعیف روحیه و اعتماد به نفس آنها، آغاز کرده است.


موضوع هسته ای فقط یک بهانه است

    نظر

 

رهبر انقلاب اسلامی در سخنانشان نبرد بی وقفه و جدی جمهوری اسلامی با استکبار را ادامه نبرد پیامبران با طواغیت و شیاطین انس و جن خواندند و خاطرنشان کردند: با وجود همه زرق و برق ظاهری شیاطین، حرکت الهی ملت ایران، روز به روز عمق و توسعه بیشتری خواهد یافت.

 

ایشان ناکارآمدی دو ابزار اصلی دشمن یعنی «تهدید نظامی» و «تحریم» را باعث روی آوردن استکبار به ایجاد اختلال در نظام محاسباتی دستگاهها و مقامات ایرانی برشمردند و تأکید کردند: تحریم را باید با مجاهدت در باب اقتصاد مقاومتی خنثی کرد و تهدید نظامی نیز به علت مقرون به صرفه نبودن، در حد تهدید لفظی باقی می ماند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان برخی مقامات امریکایی مبنی بر باقی ماندن تحریم ها حتی پس از توافق احتمالی هسته ای خاطرنشان کردند: همانگونه که بارها گفته ایم، موضوع هسته ای فقط یک بهانه است و اگر نباشد بهانه های جعلی دیگری مانند حقوق بشر، حقوق زنان و مسائل دیگر مطرح خواهد شد.


خاطره جالب پناهیان از کنفرانس دختر بیحجاب

    نظر

داوود شهریاری در گوگل پلاس خود نوشت حجت الاسلام علیرضا پناهیان در جلسه‌ای عنوان کرد:  در خارج از کشور سخنرانی داشتم، یک آقای استاد دانشگاهی دعوت کرد خانه‌اش و گفت: این بحثی که کردید حجاب یک مسئل? عقلانی است، من این را می‌خواستم یک خاطره برای شما نقل کنم: خانم دانشجویی که می‌خواست کنفرانس بدهد، مینی‌ژوب پوشیده بود، یعنی یک‌جوری پوشیده بود که سبک‌تر از وقت‌های دیگر بود، من پنج نمره از کنفرانسش کم کردم، به‌خاطر پوشش‌اش.

 

خاطره جالب پناهیان از کنفرانس دختر بی‌حجاب

 

یک میتینگی در دانشگاه توسط این دانشجوها راه افتاد، گفتند: ایشان آمده تبعیض مذهبی قائل شده چون مسلمان است، به حجاب علاقه‌مند است، پوشش ما را نپسندیده نمره ما را کم کرده.

شما هم در این ختم قرآن آنلاین شرکت نمایید

    نظر

کاربران عضو شده در این شبکه اجتماعی می توانند برای شرکت در ختم قرآن، حزب هایی را که تمایل دارند انتخاب نموده و سپس به صورت آنلاین بخوانند.

 

با حلول ماه مبارک رمضان یکی از دغدغه های مومنین و امور سفارش شده در این ماه عزیز ختم قرآن  و یا قرائت قرآن در حد توان است. همچنین با همه گیر شدن فضای مجازی و نفوذ شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره، زمان بسیاری از کاربران در اینترنت در این شبکه های اجتماعی می گذرد. در این میان شبکه اجتماعی نت ایران با فراهم آوردن ابزاری مدرن و اسلامی قدمی پر ارزش در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برداشته است.

ادامه مطلب...

موج وبلاگی

    نظر

آیا گرامی داشت هفته قو?‌قضاییه با شکستن حرمت دستگاه قضا توسط دولت ادامه پیدا میکند؟


Untitled-1 copy.jpg
 امروز شنوند? سخنِ زیبایِ رئیس‌جمهور بودم؛ سخن‌هایِ شیرینی که کامم را تلخ کرد   !

آقای روحانی گفت: «قو?‌قضاییه از دیدگاه قانون اساسی قوه مستقلی است و قضات با استقلال به داوری می‌پردازند و هیچ قوه و صاحب نفوذی نمی‌تواند و نباید در داوری عادلانه آن‌ها تأثیر بگذارد و دولت وظیفه خود می‌داند که به دستگاه قضایی کشور که مسئولیت بسیار سنگین و حساسی به دوش دارد، کمک کند*

ادامه مطلب...