سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

گاف بزرگ شبکه سی ان ان

 

شبکه سی ان ان آمریکا گزارشی درباره اوکراین پخش کرد که موقعیت جغرافیایی اوکراین در آسیا قرار داده شده است.

 

شبکه سی ان ان آمریکا در گزارشی به حوادث اوکراین پرداخت.در این گزارش نقشه اوکراین با رنگ زرد و آبی در برخی مناطق نشان داده شده بود.

 

 

ادامه مطلب...

همه چی درباره وایبر

 

* موسس وایبر کیست؟

وایبر مدیا شرکتی قبرسی است که در بلاروس و رژیم صهیونیستی مراکزی برای توسعه دارد. این شرکت را تالمون مارکو، کارآفرین اسرائیلی – آمریکایی، دانش آموخته علوم کامپیوتر دانشگاه تل آویو و عضو سابق نیروهای دفاعی اسرائیل تاسیس کرده است.

 

وایبر در کدام کشورها فیلتر است

 

تالمون مارکو به مدت چهار سال در ارتش رژیم غاصب سابقه خدمت دارد و همچنین به عنوان مدیر اجرایی بخش اطلاعات در هسته مرکزی ارتش فعالیت داشته است. وی در زمینه تولید جاسوس افزارها، ویروس‌های دانلود کننده اطلاعات و برنامه‌‌های هک، سابقه درخشانی را در کارنامه نیروهای دفاعی اسرائیل برای خودش به ثبت رسانیده است.

ادامه مطلب...

ماکت اولیه میدان آزادی

این ماکت جزو اولین ماکت های ساخته شده میدان آزادی قبل از ساخته شدن آن است. ماکت متعلق است به دهه 40 خورشیدی . 

 

 این ماکت جزو اولین ماکت های ساخته شده میدان آزادی قبل از ساخته شدن آن است. ماکت متعلق است به دهه 40 خورشیدی . میدان آزادیکه پیش از انقلاب 1357 ایران میدان شهیاد نام داشت و بزرگترین میدان شهر تهران است . این میدان به همراه برج آزادی در سال 1349 خورشیدی برای یادبود جشن‌های 2500 ساله شاهنشاهی ایران طراحی و ساخته شد و پس از انقلاب سال 1357 به نام «میدان آزادی» خوانده شد.

ماکت اولیه میدان آزادی +عکس

سکانس هایی از ساپورت پوشان!

ساپورت پوش های جدید در راه اند .تابستان امسال خیابانگردی ساپورت پوشان با خطرهای جنسی و غیر جنسی همراه است. سکانس ها و زوایایی مختلف از ساپورت پوشی.

 

ساپورت

 

 

 

 

 

 

 

چندی پیش رسانه ها  خبری از تحلیل محتوای برنامه آکادمی از شبکه من و تو منتشر کردند؛ در این خبر آمده بود که در سری اول آکادمی  در 14 سکانس متفاوت، سری دوم آکادمی در 17 سکانس و در سری سوم، در 72 سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند! و گفتند این یعنی در 90 درصد سکانس‌های موجود این سری آکادمی از ساپورت استفاده شده است.

ادامه مطلب...

بازی رایانه ای «پو» کدام نیاز کاربران را تامین می کند؟

این روزها تب بازی رایانه ای به نام «پو»(pou) به جان خانواده ها افتاده و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.















«پو» موجودی مجازی است که در دنیای خیالی سیستم های به روز شده تلفن همراه، زیست می کند. 
سخت است بگوییم «پو» محبوب دل چه گروه یا چه اشخاصی است، ولی می توان گفت که «پو» محبوب دل شمار زیادی در دنیایی خیالی شده است، 
«پو» را همه دوست دارند! کوچک و بزرگ، زن و مرد و پیر و جوان هم ندارد، همه او را می شناسند!