سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

سکانس هایی از ساپورت پوشان!

ساپورت پوش های جدید در راه اند .تابستان امسال خیابانگردی ساپورت پوشان با خطرهای جنسی و غیر جنسی همراه است. سکانس ها و زوایایی مختلف از ساپورت پوشی.

 

ساپورت

 

 

 

 

 

 

 

چندی پیش رسانه ها  خبری از تحلیل محتوای برنامه آکادمی از شبکه من و تو منتشر کردند؛ در این خبر آمده بود که در سری اول آکادمی  در 14 سکانس متفاوت، سری دوم آکادمی در 17 سکانس و در سری سوم، در 72 سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند! و گفتند این یعنی در 90 درصد سکانس‌های موجود این سری آکادمی از ساپورت استفاده شده است.

موردی که از دید رسانه ای کار ظریفانه و حرفه ای محسوب می شود و در تغییر ذائقه جامعه و ایجاد شیب ملایم ترویج بد پوششی موثر خواهد بود.  البته این شبکه در جنگ نرم خود و شیب ملایم تغییر ذائقه مخاطب و تمایلات فرهنگی و رفتاری او تنها به این مورد بسنده نکرده این شبکه و شبکه های مشابه در ترویج نرم  بد پوششی، اختلاط و روابط با نامحرم، لاابالی گری و خیانت و... برنامه های بسیاری را پیاده کرده اند و بخشی از ناهنجاری ها به وجود آمده  در جامعه ناشی از عملکرد و وجود چنین شبکه هایی است که متاسفانه توانسته اند بر مخاطبان ایرانی تاثیر گذار باشند.

در این میان شبکه من و تو با رویکرد خاص و جدید خود روند استحاله فرهنگی را به خوبی دنبال کرده است روندی که ما را یاد نظریه "قورباغه آب پز" می اندازد. حضور ارمیا در برنامه آکادمی نشان داد تا من و تو می خواهد جدا از سایر شبکه ها  با شناخت عمیق فرهنگ  ایرانی،  زنان آن را دچار کج فرهنگی نماید  و آنها را گام به گام به سمت فرهنگ غربی ببرد زنانی که حتی با پوشش برهنه هستند  و حیا در میان آنان جایی ندارد. این شبکه به ویژه در ترویج ساپورت پوشی نقش ویژه ای داشته است یا به عبارت بهتر بیشترین نقش را داشته است.

ساپورت دیگر نیازی به تعریف ندارد پوششی که چند سالی است در اروپا و آمریکا رواج یافته و حال به مدد رسانه ها  زنان ایرانی هم از آن استفاده می کنند. پوششی که برخی آن را اینگونه یاد می کنند" پروژه حذف شلوار از زیر مانتو" پروژه ای که قصد دارد تحریک غریزه جنسی را در جامعه افزایش دهد و از طریق آن آسیب هایی بعدی را به جامعه ، ارزش ها و خانواده وارد کند. ساپورت مکمل هایی هم در این طرح دارد، رواج مانتوی های جلو باز هلالی و بدون دکمه هر چه بهتر این منظور را ساپورت خواهد کرد!

این طرح ها در کنار فعالیت های رسانه ای تابستانی بد پوشش تر از قبل را خبر می دهد اما علی رغم این موج در جامعه،  هنوز انفعال دستگاه های مروبطه را در اینباره می بینیم

 

تبیان