سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

بمب هایی که به هدف نمی خورد

    نظر

از شروع حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در ظاهر ضد داعشی به مواضع این گروه در سوریه علاوه بر برخی از مواضع داعش زیرساخت های مهم کشور سوریه همچون پالایشگاه‌های نفت و نیروگاه های برق نیز تخریب شدند.

 

 


دیروز و امروز فرمانده

    نظر

 

جنگ، دانشگاهی شد تا جوانان بی‌تجربه دیروز را به فرماندهانی کارکشته تبدیل کند.

البته در میان آنها بودند افسرانی که سال‌های نه چندان طولانی را در ارتش خدمت کرده بودند و حالا باید در نبود فرماندهان، پرچم را به دست بگیرند هرچند آنها هم نظام را در میدان نبرد نیاموخته بودند.

آنچه در زیر می‌بینید، تصاویری است از «دیروز» و «امروز» برخی از همین فرماندهان که طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم را اداره کردند.

 

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی

وی در دوران دفاع مقدس فرماندهی لشگر 41 ثارالله کرمان را برعهده داشت و پس از آن تاکنون بعنوان فرمانده نیروی قدس سپاه مشغول خدمت است.


مواد غذایی: این را بخوریم یا آن را؟

    نظر

شما سینه‌ی مرغ را بیشتر دوست دارید یا ران مرغ؟ تخم‌مرغ آب‌پز یا نیمرو؟ چیپس یا پاپ‌کورن؟ برخی از مواد غذایی از نظر بافت و طعم و مزه تقریباً مشابه هم هستند؛ اما از نظر ارزش غذایی؛ میزان نمک، چربی یا قند کاملا متفاوت‌اند...

در این مطلب به مقایسه چند ماده غذایی می‌پردازیم که با وجود تشابهات زیاد تفاوت‌های زیادی نیز در خصوص ارزش غذایی دارند. لطفاً با ما همراه باشید.
مرغ

ران مرغ یا سینه‌ی مرغ؟

 

ادامه مطلب...

قطع دست انگلیس کاری بزرگ بود اما حفظ آن مهمتر است

    نظر

امام(ره): قطع دست انگلیس کاری بزرگ بود اما حفظ آن مهمتر است

 

ماجرای استقلال ایران اسلامی از استعمار غرب و شرق که از ابتدای انقلاب مورد توجه بنیانگذار کبیر آن و توده های مردم بود، همچنان و با گذشت 36 سال پس از پیروزی، بحث روز است و عده ای، همچنان قبله آمال و کلید حل مشکلات داخلی را در چگونگی ارتباط گیری با آنها می دانند.

 

امام(ره): قطع دست انگلیس کاری بزرگ بود اما حفظ آن مهمتر است

ادامه مطلب...

یار دبستانی این روز ها

    نظر

قطعاً یکی از برنامه‌هایی که مدارس برای دانش آموزان در نظر می‌گیرند برنامه‌ریزی تحصیلی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی است. برنامه‌هایی که جزء لاینفک وظایف مدارس تعریف‌شده است. اما با گسترش فعالیت در فضاهای مجازی و حضور پررنگ نوجوانان و پایین آمدن سن کاربران این فضاها، چه بلایی بر سر تفکرات دانش‌آموز می‌آید؟