سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

فیس بوک همانند کتب ضلال است

    نظر

پاسخ آیت الله مکارم به سوال فیس بوکی زیباکلام

یکی از مراجع تقلید شیعیان در پاسخ به سؤالی در مورد دلیل حرمت اشتراک در فیس بوک نظر و دلایل خود را بیان کرده و اعلام کرد: فیس بوک مانند کتب ضلال است که فقها مطالعه آن را براى عموم تحریم مى‌کنند. یکی از مراجع تقلید شیعیان در پاسخ به سؤالی در مورد دلیل حرمت اشتراک در فیس بوک نظر و دلایل خود را بیان کرده و اعلام کرد: فیس بوک مانند کتب ضلال است که فقها مطالعه آن را براى عموم تحریم مى‌کنند.

در سؤالی از آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پرسیده شده که جمعى از برادران و خواهران در نامه‌هاى متعدد خود نوشته‌اند: "اگر حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى (دامت برکاته) دلیل حرمت اشتراک را در فیس بوک را بیان کنند ممنون خواهیم شد و پاسخى براى پرسش‌گران خواهد بود".

به گزارش دفتر آیت الله مکارم شیرازى، این مرجع تقلید در پاسخ عنوان کرده است:

ادامه مطلب...

پشت پرده حقیقی شبکه های مجازی

    نظر

 

نگاهی به طرح امنیتی که خود را پشت شبکه های مجازی پنهان کرده است

پشت پرده حقیقی شبکه های مجازی

حرف هایی که درباره شبکه های اجتماعی زده می شود، بسیار متنوع و بعضاً متناقض است. بعضی ها این رسانه ها را ابزار جاسوسی کشورهای سلطه طلب می دانند و بعضی معتقدند که این رسانه ها فقط سایت هایی معمولی هستند که قابلیت های بی نظیری در برقراری ارتباط با سایرین ایجاد می کنند. مقاله پیش رو با نگاهی به گزارش پارلمان اروپا و همچنین مقاله ای از سایت بی بی سی درباره شبکه اِشِلون نوشته شده است.

 

ادامه مطلب...

کامپیوتر عامل اصلی ضعف حافظه در کودکان

    نظر

طبق گفته یک روانشناس با هشدار نسبت به استفاده زیاد کودکان از کامپیوتر و ابزار دیجیتال گفت: کودکانی که زیاد از این وسایل استفاده می‌کنند، در خطر ابتلا به ضعف حافظه قرار دارند.

برخی کودکان و نوجوانان از ابزار دیجیتالی به ویژه رایانه و اینترنت بیش از حد معمول استفاده می کنند که این رفتار می تواند به حافظه آنان ضرر وارد کند.

یک روانشناس با هشدار نسبت به استفاده زیاد کودکان از کامپیوتر و ابزار دیجیتال گفت: کودکانی که زیاد از این وسایل استفاده می‌کنند، در خطر ابتلا به ضعف حافظه قرار دارند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

معروف و منکرها به روایت رسانه ملی

    نظر

 

یکی از ویژگی های برجسته ی انسانی، اجتماعی بودن انسان هاست. این به این معنی است که، یک انسان نمی تواند نسبت به سرنوشت و اعمال انسان دیگر بی تفاوت باشد. در اسلام این اهمیت دادن به سرنوشت دیگری امر به معروف و نهی از منکر نام دارد. عملی که به واسطه ی آن اسلام زنده می شود و بقا پیدا می کند.

Untitled-1

انجام این عمل در دین ما به قدری تأکید شده که بدون شک از مهمترین اصول به شمار می رود و تبلیغ  آن بسیار سفارش شده است.

 

ادامه مطلب...