سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

نمایش خیابانی بازیگر فرانسوی برای دفاع از «حجاب»

    نظر

نمایش خیابانی بازیگر فرانسوی برای دفاع از «حجاب»/ سونیا مرگازا: اروپا، زنان مسلمان را در قفس شیشه‌ای حبس کرده است

در زمانی که در جامعه ایران بحث‌های زیادی بر سر پدیده‌ای تحت عنوان "گشت ارشاد" صورت می‌گیرد و مخالفان و موافقان همواره به مناظره و مباحثه درباره آن مشغول هستند، یک هنرپیشه غیرمسلمان فرانسوی در اعتراض به محدودیت‌های اجتماعی که برای زنان و دختران مسلمان در این کشور وجود دارد، دست به اجرای یک نمای

ش خیابانی جالب زده و قصد دارد تا برای آگاه کردن افکار عمومی فرانسه درباره مشکلات دختران مسلمان، این نمایش را در نقاط مختلف پاریس و شهرهای بزرگ این کشور اجرا کند.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

عاقبت اعتماد به آمریکا!؟

    نظر

هنوز جوهر توافقنامه ژنو که یکی از مفاد آن لغو تدریجی تحریم ها بر علیه ایران بود خشک نشده است که این روزها شاهد پیمان شکنی آشکار مقامات آمریکایی هستیم و این رویکرد خصمانه آنها را در مذاکرات نشان می دهد.


FBI، شما را هک میکند

    نظر

 

فارکوس توماس، معاون سابق بخش فناوری FBI اعلام کرد که FBI از طریق وب کم شما را هک می‌کند.

قطعاً همه افراد یک حریم‌های خصوصی برای خود قائلند، حریمی که FBI برای هیچ کس قائل نیست.

FBI‌، شما را هک می‌کند + راه حل
قبلاً این نفوذ (که به منظور دریافت اطلاعات بود) از طریق موبایل و نصب نرم‌افزارهایی خاص توسط کاربر بر روی کامپیوتر اتفاق می‌افتد، اما اخیراً معاون سابق عملیاتی بخش فناوری FBI به واشنگتن پست اعلام کرده: FBI با دسترسی به وب کم‌ها به صورت کاملاً نامحسوس می‌تواند در عملیات‌های تروریستی و یا تحقیقات جنایی از اطلاعات شما استفاده کند.

ادامه مطلب...

زنان محجبه، قربانی اسلام ستیزی در انگلیس

    نظر

نتایج یک پژوهش علمی در دانشگاه بیرمنگام انگلستان نشان می‌دهد در بریتانیا حملات افراطیون اسلام‌ستیز به زنان مسلمان بیش از مردان است؛ خصوصا زنان مسلمانی که پوشش اسلامی حجاب داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

صدا و سیما در دام محصولات تقلبی

    نظر

تبلیغات محصولات جعلی با عدم کارایی و کیفیت مناسب چند وقتی است که بخش عظیمی از تبلیغات تلویزیونی را ازآن خود نموده است.

 

رسانه ملی از دید مردم جایگاهی ویژه دارد. همچنانکه برنامه ها و مطالب آموزشی آن نقش بسزایی در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی دارد. در این میان برنامه های تبلیغاتی سازمان صدا و سیما از دید مردم، حائز اهمیت است. تا جائیکه مردم به اعتبار این تبلیغات مهر تایید به آن زده و از جستجوی کیفی محصول صرف نظر می کنند. جدای از بحث کیفیت ، مردم این انتظار را دارند که صدا وسیما از ارگانهایی مثل وزارت بازرگانی و وزارت بهداشت درباره مجوز محصول استعلام شود. اما آیا واقعا اینگونه است؟

تبلیغات محصولات جعلی با عدم کارایی و کیفیت مناسب چند وقتی است که بخش عظیمی از تبلیغات تلویزیونی را ازآن خود نموده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...