سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

سبقت گوگل و فیسبوک از آژانس امنیت ملی آمریکا

 

 بزرگترین تهدید حریم خصوصی از طرف شرکت‌هایی مثل گوگل یا مایکروسافت و آمازون است که حجم عظیمی از اطلاعات کاربرانشان را جمع‌آوری می‌کنند. گوگل و فیسبوک حجم وسیع‌تری از اطلاعات را نسبت به آژانس امنیت ملی که به دقت برنامه‌ریزی شده است جمع‌آوری می‌کنند.

 

سبقت گوگل و فیسبوک از آژانس امنیت ملی آمریکا

ادامه مطلب...

استفاده از لوازم آرایش چه تأثیراتی دارد؟

استفاده از لوازم آرایشی تأثیراتی منفی بر سلامتی زنان دارد.  به عنوان مثال «سدیم لوریل سولفات» که سبب مشکلات پوستی متعددی می‌شود و آماس پوستی شایع‌ترین آن‌هاست. «سورفاکتانت» که از طریق پوست، تنفس و گوارش قابل جذب بوده و گفته می‌شود، علاوه بر خشکی و التهاب پوست و مخاط‌ها، درصورت مصرف زیاد آثار سرطان زایی نیز دارد.

 اما پایگاه LISTCRUX ده عارضه برای استفاده از لوازم آرایشی بر می‌شمرد:
 
1-     سردرد: خستگی‌های مزمن و سردرد یکی از شایع‌ترین عارضه‌های حاصل از استفاده‌ی طولانی مدت از لوازم آرایشی است.
 
 

نبرد سخت زنان ایرانی با زنان عرب/ مواد قاچاق بر صورت زنان ایرانی

ادامه مطلب...

امشب ماه به دو نیم تقسیم می شود

    نظر

آیات اولیه ی سوره قمر حاکی از این است که ماه در گذشته شکاف عظیمی برداشته و دو نیم شده است و عکس‌هایی که توسط فضانوردان موسسه ناسا از سطح کره ماه گرفته شده است شکاف‌هایی را بر روی این کره نشان می‌دهد که وقوع این معجزه عظیم را اثبات می‌کند. 

 

امشب ماه به دو نیم تقسیم می شود +تصاویر

 

یکی از اتفاقات مهم صدر اسلام، اعجاز شکافتن ماه توسط  رسول گرامی اسلام است که شق القمر نام گرفته است. در اوّلین آیه سوره قمر مى خوانیم «اقتربت الساعة وانشقّ القمر» قیامت نزدیک شد و ماه از هم شکافت. 

ادامه مطلب...

در جست و جوی فشن

    نظر
یک روز مانتوهای بلند و روز دیگر مانتوهای کوتاه، یک روز آرایش موی سر به سبک آلمانی و روز دیگر موهای بلند و اصلاح نشده، زمانی شلوارهایی با پاچه گشاد که روی زمین کشیده می شود، و زمانی دیگر، شلوارهای تنگ و کوتاه و ...، همه و همه نشان از اسارت مدرنی است که جوانان گرفتار آن شده اند و در این شرایط سود مادی آن برای بدخواهان فرهنگ اصیل ایران و افراد سودجو و ضرر فرهنگی و اجتماعی آن برای جامعه می باشد.


چشم های بسته سینما

    نظر

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم "چ" در اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت ضمن انتقاد از برخی سینما گران که چشم خود را بر واقعیت های 8 سال دفاع مقدس بسته اند از رئیس جمهور و مسئولین دولت تدبیر و امید خواست تا در مقابل توهین های صورت گرفته به شهدای دفاع مقدس ، موضع گیری صریح و شفاف کنند تا دولت به نفاق متهم نشود.