سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

«بیداری و آگاهی»، تنها راه سعادت امت اسلامی

    نظر

حضرت آیت الله خامنه ای، تلاش 65 ساله برای فراموش شدن مسئله فلسطین و تحمیل وجود رژیم جعلی، جنایتکار و غاصب صهیونیستی بر ملتهای مسلمان را، نمونه ای از تلاشهای مستبدانه امریکا و دیگر زورگویان جهانی خواندند و افزودند: جنگهای 33 روزه لبنان، 22 روزه و 8 روزه غزه نشان داد بجز برخی دولتها که عملاً حافظ منافع بیگانگان شده اند ملتهای مسلمان با هوشیاری، هویت و موجودیت فلسطین را حفظ کرده و به رژیم صهیونیستی و حامیانش سیلی می زنند.

 

 

ادامه مطلب...

افشای روش جدید جاسوسی آمریکا

    نظر

آژانس امنیت ملی آمریکا مخفیانه نرم‌افزار جاسوسی بر یک صد هزار رایانه‌‌ای نصب کرده که آنها را به سراسر جهان ارسال کرده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد نوشت: آژانس امنیت ملی آمریکا نرم‌افزاری را در صد هزار رایانه در سراسر جهان، غیر از آمریکا نصب کرده که به واشنگتن اجازه می‌دهد عملیات نظارتی بر این رایانه‌ها را انجام دهد.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

خطبه بدون نقطه را خوانده ای؟!

    نظر

کتاب شریف «نهج البلاغه»، شامل سخنان و کلمات و نامه‌هاى گهربار امام علی (علیه السلام) است که دارای ویژگی‌هایی؛ چون زیبایى، فصاحت، انسجام، تأثیر و نفوذ شگفت‌انگیز آن است؛ اما شناخت نهج‌البلاغه نباید به این الفاظ و کلمات منحصر باشد، بلکه الفاظ را به همراه محتوا باید نگاه کرد تا به عمق کلام حضرت توجه شود. خطبه بی‌نقطه نیز در عین ارزش‌مندی، نباید سبب غفلت از محتوا شده و درباره شناخت و معرفت نسبت به امام علی (علیه السلام) و کسب معارف الهی، به شگفت‌انگیز بودن الفاظ خطبه بسنده کرد.

 


 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

خانم بی حجاب توجه کن !؟

    نظر

زیر آتش دشمن که به میدان مین رسیدند، وقتی برای خنثی کردن نبود، نیاز به چند داوطلب بود تا، راه را بر بقیه باز کنند، انگار فداشدن چند نفر، ارزشش بیش از فنا شدن کل نیروها و ناقص ماندن عملیات بود…

خانم بی حجاب توجه کن !؟

روی مین، تکه تکه بدنش که به هر سویی پرتاب می شد؛ مادرش در خانه بر سجاده نشسته بود و هنوز به فکر لحظه خداحافظی بود، لحظه ای که جلوی چشم همه مردم بر صورت پسر خوش قد و بالایش بوسه می زد و پسری که انگار از خجالت نگاه های مردم رنگش به سرخی می زد…