سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

سران حزب بعث در میان فرماندهان داعش

سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که 50 تن از سران حزب منحل بعث و داعش از جمله "احمد" فرزند عزت الدوری در شهر تکریت به هلاکت رسیدند.
سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از این سخنگو افزود: اداره مبارزه با تروریسم با هماهنگی نیروی هوایی توانست مخفیگاه سران بعثی جنایتکار و داعش را در شهر تکریت هدف قرار دهد.
وی تأکید کرد: در این عملیات 50 تن از جمله احمد فرزند عزت الدوری به هلاکت رسیدند.

شدت گرفتن فعالیت تروریستها طی روزهای اخیر در عراق، باعث شد که نوری مالکی در این کشور وضعیت آماده باش کامل اعلام کند. عناصر گروه تروریستی داعش پس از اشغال نینوا به سوی استان صلاح الدین یورش برده و مناطقی از آن را تصرف کردند. این حمله گسترده، با واکنش سریع نیروهای ارتش عراق و حمایت نیروهای مردمی و عشایر و مراجع همراه شد.


شور و شوق عراقی ها برای جنگ با داعش

 

گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) که با حمایت سازمان اطلاعات و امنیت رژیم وهابی آل سعود تشکیل شده است.

 

http://pana.ir/Image/PicArchive/2014/6/1_635383334182338637_s.jpg

 

شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد ؛ در حمله بالگردهای ارتش عراق به مناطقی در جنوب استان نینوا که تحت کنترل گروه های مسلح قرار دارد گروهی از تروریست ها کشته یا زخمی شدند.

در حمله جنگنده های ارتش عراق به داعش در منطقه القصور الریاسه ( کاخ های ریاست جمهوری ) در تکریت هفتاد نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و چهل نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی العالم : دستگاه مبارزه با تروریسم عراق یک مرکز تجمع عناصر وابسته به داعش را در منطقه « مطیبیجه » در استان دیاله منهدم کرد و شماری از آنان از جمله فرزند عزت الدوری معاون صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق را کشت.


در روزهای باقی مانده به کنکور چکار کنیم؟

کمتر از 20 روز به برگزاری کنکور سراسری سال 93 باقیمانده است و داوطلبانی که در التهاب روزهای پایانی مانده به کنکور به سر می‌برند به فکر راهی برای افزایش تمرکز هستند.

با نزدیک شدن به کنکور دغدغه و نگرانی داوطلبان نسبت به موضوع تمرکز بیشتر می‌شود و بسیاری از آنها از این مسئله شکایت دارند که نمی‌توانند تمرکز و توجه لازم را به متون درسی خود داشته باشند.

 

چگونه طی 20 روز مانده به کنکور تمرکز کنیم؟

 

ادامه مطلب...

روستایی کوچک به عظمت 15 خرداد+تصاویر

 این روستا در 16 کیلومتری جنوب شرقی شهر ورامین و پنج کیلومتری جنوب شهر پیشوا واقع شده و از جمله مناطقی است که در سال 42 برای حمایت از امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی قیام کرده و در این راه، شهدا و مجروحانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

 15 خرداد سال 1342 یادآور قیام انقلابی ملت حماسه آفرین ایران در برابر نظام ستمشاهی و طرفداران ستم پیشه آن، به ویژه آمریکای جهانخوار، اسرائیل غاصب و انگلیس استعمارگر و استثمار کننده است.


 

نظر رهبر انقلاب اسلامی درباره «انتقاد» چیست؟

 

نگاهی به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می دهد که ایشان اصل نقد را به عنوان عاملی برای پیشرفت کشور قرار داده اند. نقدی که برای ادامه یافتن و کمک به جلو رفتن و نیافتادن در دام سیاه نمایی نیازمند چارچوبی است که همان «سازنده» بودن است. این مفهوم را می توان در سخنان سال گذشته ایشان در مراسم بیست و چهارمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی به خوبی دید. مقطعی که نزدیک انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود و ایشان خطاب به نامزدهای انتخابات  توصیه کردند نقد به نیت پیمودن آینده ای پر تلاش باشد.

 

رهبر

 

 

 

 

 

 

ایشان در این زمینه تصریح کردند:«نامزدهای محترم در این برنامه های عمومی، خب زبان به نقد و انتقاد باز میکنند؛ این حق آنها است؛ میتوانند از هر چیزی که مورد انتقاد آنها است، انتقاد کنند؛ منتها توجه کنند که انتقاد باید به معنی عزم و نیت برای پیمودن آینده ای پرتلاش و افتخارآمیز باشد، نه به معنای سیاه نمائی و منفی بافی و بی انصافی.»