سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

همکاری یوتیوب، توئیتر و فیسبوک با داعش

گروه تروریستی داعش، از شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر و یوتیوب برای انتشار عقاید و دیدگاه‌های خود و همچنین جنایت‌های هولناکی که انجام می‌دهد، استفاده می‌کند.

در واقع، اگر تا چندی پیش، کاربرد فیس بوک، توئیتر و یوتیوب برای داعش، جمع‌آوری نیرو و پول بود، اکنون این شبکه‌های اجتماعی به ابزاری برای انتشار رفتارهای وحشیانه داعش علیه مسلمانان سنی و شیعه عراقی تبدیل شده‌اند.

در هفته‌های اخیر گروه تروریستی داعش تصاویر و فیلم‌های جنایات و جرائم وحشتناک و غیرانسانی خود در عراق را از طریق سایت‌های یوتیوب و توئیتر به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارشی که ان.بی.سی نیوز منتشر کرده، کارشناسان غربی نسبت به اشتیاق گروه داعش برای انعکاس اقدامات جنایتکارانه‌‌اش در عرصه اینترنت، ابراز تعجب کرده‌اند.

چرا یوتیوب و توئیتر، حساب داعش را مسدود نمی‌کنند؟

ادامه مطلب...

خبرهایی از درگیری با داعش در عراق

    نظر

مفتی داعشی ها در شهر تکریت کشته شد

یک منبع آگاه در مرکز مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد، نیروهای این مرکز عصر جمعه در یک عملیات ویژه موفق شدند "صقر الناصری" مفتی گروهک تروریستی داعش را در مرکز شهر تکریت از پای در آورند.

کاروان تروریست ها در نزدیکی سامرا زمین گیر شد

خبرنگار العالم در عراق، با تاکید بر نابودی یک کاروان بزرگ از عناصر مسلح داعش متشکل از 200 خودرو که به مقصد سامرا در حال حرکت بود، اظهار داشت: هزاران عراقی برای مبارزه با داعش، همچنان به مراکز مشارکت داوطلبانه در نقاط مختلف استانها مراجعه می کنند.

وی افزود: مرجعیت دینی نجف اشرف از غیرنظامیان عراق خواست تا هرچه سریع تر برای پیوستن به صفوف ارتش عراق داوطلب شوند و فرمودند: هر کسی که جان خود را برای دفاع از کشورش و مقابله با عناصر داعش و دیگر گروه ها تروریست از دست بدهد، شهید است.

تمیمی خاطرنشان کرد که این امر به مرجع شیعیان در نجف اشرف محدود نمی شود، بلکه مراجع اهل سنت نیز بر این امر تاکید کردند و از عراقی ها خواستند تا در مقابل این گروه های مسلح وحدت خود را حفظ کنند.


مدافعان حرم

 

96585622614

 

حضور جوانان جمهوری اسلامی ایران بر قله های پیشرفت در تمام عرصه ها ،موجب دلهره و لرزش بر اندام تمام مستکبران جهان شده است که برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند و اخیر با زشت جلوه دادن چهره مسلمانان خواهان تضعیف قدرت و همبستگی امت اسلامی هستند.

هم اکنون نیز در پی شکست های پی در پی در کشورهای سوریه ، فلسطین ، افغانستان ، لبنان و عراق دست نامحرم خود را به سوی حرمین متبرکه اهل بیت دراز کرده اند و با تخریب و بی احترامی به ساحت مقدس آنان معنی واضع دموکراسی و حقوق بشر را به تمام کشورهای جهان نشان دادند.

آنها خودشان هم میدانند که تمام نقشه هایشان در کشورهای اسلامی برملا شده و وتوطئهای آنها دیگر کارساز نخواهد بود بنابراین ما وبلاگ نویسان و سربازان جنگ نرم ، در فضای مجازی به صورت فعال ظاهر میشویم و حمایت خود را از حرمین اهل بیت اعلام میداریم.

 


نوری المالکی: ابتکار عمل در دست ارتش است

    نظر

نخست وزیری عراق در این بیانیه آورده است: نیروهای شجاع ما ابتکار عمل را به دست گرفتند و عملیات پاکسازی تمام شهرها از تروریست ها را شروع کرده اند.

نوری مالکی گفت: عراق در یک مرحله مهمی قرار دارد و توطئه ای بزرگ عراق را هدف قرار داده و می خواهد کشور رافدین و مهد تمدنها را به پایگاهی برای تکفیر و تنفر و تروریسم تبدیل کند.

نخست وزیر عراق در ادامه تاکید کرد: ملتی که چنین تاریخ بزرگی دارد و وارث چنین تمدنهایی است و اماکن مقدسه را در خود جای داده، هرگز در مقابل گروههای گمراه و تکفیری که جز کشتن و تکفیر کار دیگری ندارند، تسلیم نمی شود.


خشم علوی، عرصه را بر داعش تنگ میکند

    نظر

یک گروه مسلح در سوریه موسوم به ?الغضب العلوی? متشکل از هفت هزار مبارز، به منظور دفاع از عراق و مقابله با داعش اعلام آمادگی کرد.

 

 

 

یک گروه مسلح در سوریه از تشکیل گروهی به نام "خشم علوی" و آمادگی کامل آن برای دفاع از عراق و مقابله با گروهک موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) خبر داد.

سخنگوی این گروه در یک فایل ویدیویی که در برخی پایگاههای اجتماعی منتشر شده و شبکه "سی ان ان" هم آن را پخش کرد، گفت: "جهان امروز با توطئه های تکفیری نژادپرستانه به رهبری شیطان بزرگ روبروست، ما بارها در محافل متعدد در باره آن هشدار دادیم اما هشدارهای ما بی نتیجه بود".

کسی که این بیانیه را قرائت می کرد، از تشکیل گروهی متشکل از افراد داوطلب در قالب تیپ ذوالفقار و تیپ امام حسین (ع) به منظور "بازگرداندن امنیت و شادی به ملت عراق" خبر داد.

وی افزود: این گروه متشکل از 7 هزار نفر است که همگی آماده جنگ هستند و برای دفاع از عراق در برابر تروریست های داعش و دیگر گروه ها آمادگی کامل دارند.

سخنگوی این گروه مسلح سوری خاطرنشان کرد: که داعش و حامیانش بدانند که گروه خشم علوی، زمین را در زیر پای آنان به لرزه در خواهد آورد.