سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

راهاندازی موتور جستجوگر ایرانی

موتور جستجوی ایرانی با نام «یوز» با امکان جستجوی یک‌میلیارد صفحه فارسی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد.

 

راه‌اندازی موتور جستجوگر ایرانی

 

موتور جستجوی ایرانی «یوز» به آدرس www.yooz.ir امکان جستجوی صفحات وب را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است و صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط بخش خصوصی در سازمان فناوری اطلاعات ایران به بهره برداری رسید.

 

ادامه مطلب...

هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب

    نظر

عضى از تصورات و سنت‌هاى غلط در مورد ازدواج وجود دارد که اینها دست‌‌وپاگیر است، مانع از رواج ازدواج جوان‌ها است؛ این سنت‌ها را باید عملاً نقض کرد.

 

هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی‌ها و مناسبت‌های مختلف به آسیب‌شناسی مشکلات فراروی جوانان برای ازدواج پرداخته‌اند. ایشان معتقدند موانع «فرهنگی»، بخش قابل توجهی از این مشکل اجتماعی را به خود اختصاص داده است و جوانان، خانواده‌ها و مسئولان مربوط باید در جهت رفع این موانع تلاش کنند.

ادامه مطلب...

بازتاب بین المللی پیام رهبر انقلاب به جوانان غربی

    نظر

رسانه های بین المللی و شبکه های اجتماعی همچنان به پیام رهبری معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی و توصیه به آنها در زمینه لزوم شناخت اسلام حقیقی و مطالعه در این باره می پردازند.

نشریه فارین پالیسی نوشت: [آیت الله] خامنه ای در نامه ای بسیار غیرمعمول از جوانان اروپا و امریکای شمالی خواسته برای شناخت اسلام قبل از محکوم کردن آن تلاش کنند.

فارن پالیسی با انعکاس بخشی از سوالات این پیام مبنی بر اینکه چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزش هایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرت های بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین می گردد؟ نوشته که رهبر ایران تنها راه برطرف کردن سوء تفاهم درباره اسلام را آشنایی با این دین مبین از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن عنوان کرده است.

نیویورک مگزین نوشت رهبر ایران از جوانان غرب خواست تا با ذهن باز درباره اسلام تفکر کنند وی در نامه‌ای سرگشاده نوشت: از شما می‌خواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیت، سد عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند.

شبکه بی بی سی انگلیسی در مطلبی با عنوان آیت الله خامنه ای به جوانان غرب نامه نوشت در این باره نوشت: «آیت الله علی خامنه ای به افراد جوان در اروپا و آمریکا توصیه کرد خود، قرآن را بخوانند.»

 

 

ادامه مطلب...

پایتخت جراحی بینی

بهزاد خوروش دبیرعلمی کنگره بین‌المللی بادی‌کانتورینگ در نشست خبری این کنگره اظهار کرد: متأسفانه در ایران در رابطه با زیبایی، مشکلات فرهنگی وجود دارد و افراد بر این باورند که زیبایی صورت برای آنان زیبایی سیرت به ارمغان می‌آورد.