سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

آنچه کشور را نجات میدهد، تکیه به نیروى داخلى و نگاه به درون است

    نظر

 

  هم در زمینه‌ىاقتصاد، هم در زمینه‌ى مسائل گوناگون اجتماعى و سیاسى، هم در زمینه‌ىمسائل فرهنگى. ان‌شاءاللَّه سیاستهاىاقتصاد مقاومتى هم در آینده‌ى نزدیکى ابلاغ خواهد شد؛ و [ به‌] دنبال ابلاغ این سیاستهاان‌شاءاللَّه ساختهاى لازم، کارهاى لازم، تلاشهاى لازم براى ایجاد اقتصادمقاومتى - که متّکى به مقاومت مردم است - به‌وجود خواهد آمد؛ و ملّت راهخود را ادامه خواهد داد.

 

ادامه مطلب...

حجاب کتابهای کودک؟!

    نظر

 

دقتی در تصویر بانوان باحجاب در کتاب‌های کودک

داشتنِ حجاب با تعریفِ پوششِ کلِ بدن و موها به غیر از گردیِ صورت و دست‌ها در مقابلِ نامحرم بر هر زن مسلمان واجب است و برای هر متدینی واضح و پذیرفته شده است.

Untitled-d1

ادامه مطلب...

آیا باید سکوت کرد و نباید پاسخ محکمی به آنها بدهیم؟

    نظر

 مقامات آمریکا بازهم به خود اجازه دادن که به مردم ایران گستاخی کنند.

آیا باید سکوت کرد و نباید پاسخ محکمی به آنها بدهیم؟

ما ملتی هستیم که اجازه نمی دهیم هیچ قدرتی به ما زور بگوید، ما پس از 35 سال همچنان استواریم و از تهدیدهای توخالی نمی هراسم.

 

 

ادامه مطلب...

آیا بی سوادها حق سخن گفتن درباره کشورشان را ندارند؟

    نظر

چندروز پیش حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان ایران، در سخنانی که در جمع اساتید دانشگاه به زبان آورد، منتقدان توفق ژنو را «بی سواد» خوانده و از عدم حمایت اساتید دانشگاه از این توافق پرابهام و جنجالی گله کرد. وی در سخنان خود گفت:«اما من می‌خواهم بگویم چرا دانشگاه خاموش است؟ چرا یک عده بی‌سواد که از بخش‌هایی خاص پول می‌گیرند باید حرف بزنند اما بزرگان،‌ دانشگاهیان و اساتید ما سکوت می‌کنند؟ چرا وقتی یک اتفاق بین‌المللی رخ می‌دهد،‌ اساتید نامه خصوصی به رئیس‌جمهور می‌نویسند؟ چرا فریاد نمی‌زنید؟ چرا وارد میدان نمی‌شوید؟». 

 

 

ادامه مطلب...