سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

توزیع سبد دوم کالایی حتمالاً از 5 اسفند

    نظر

 

به دلیل کاهش ترافیک خریدها و اینکه توزیع سبد کالایی با خرید شب عید تداخل نداشته باشد، توزیع سبد دوم کالایی از هفته اول اسفند ماه آغاز می‌شود.

وزارت صنعت به همه سازمان‌های صنعت سراسر کشور، فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کننده و سایر مباشرین توزیع اعلام آماده‌باش کرده است.

توزیع سبد کالای دوم احتمالاً از پنجم اسفند


جمعیت قابل توجهی به سرپرستان خانوار مشمول سبد دوم اضافه شده است که آمار آن به تفکیک در همه استانها مشخص است.

ادامه مطلب...

به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمیرسد، ولی مخالفتی هم ندارم

    نظر

تصور برخی دولت‌مردان دولت قبلی و همچنین برخی دولتمردان دولت فعلی این است که اگر ما در قضیه هسته ای، با امریکا مذاکره کنیم، موضوع حل می شود. من هم به دلیل اصرار آنها بر مذاکره درخصوص موضوع هسته ای، گفتم مخالفتی ندارم اما همان موقع هم تاکید کردم که خوشبین نیستم.

به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمی‌رسد، ولی مخالفتی هم ندارم / برخی افراد تلاش دارند دولت آمریکا را علاقمند به ایران نشان دهند

ادامه مطلب...

فعالیت تحسین برانگیز دانش آموزان یک مدرسه

    نظر

دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف در طرحی نو و جهت ارتقای کیفیت آموزش در مقطع دبیرستان و برقرای عدالت آموزشی در سطح کشور، پروژه ای شامل تهیه و توزیع فیلم و لوح های فشرده آموزشی را اجرا نمود.

از آنجایی که سال چهارم (پیش دانشگاهی) مهم ترین دوره ی آموزشی در رقابت کنکور سراسری است، دبیرستان دانشگاه صنعتی شریفدر این طرح فیلم ویدئویی کلاس های مقطع چهارم دبیرستان خود را به صورت رایگان، در پایگاه اینترنتی خود(+) قرار داده است، همچنین جهت ارائه خدمات به دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند فیلم کلاس ها بر روی لوح فشرده عرضه می گردد.

 

ادامه مطلب...