سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

آمریکا جایزه \زنان شجاع\ را به چه کسانی اهدا میکند؟ + تصاویر

    نظر
هشت مارس روز جهانی زن نام‌گذاری شده است و هر سال دولت آمریکا جایزه‌ای را تحت...

 

جایزه زن شجاع


گروه بین‌الملل مشرق - در تاریخ هفت مارس 2007 به مناسبت روز جهانی زنان (هشت مارس) کاندولیزا رایس وزیر خارجه وقت آمریکا جایزه‌ای به نام "جایزه بین‌المللی زنان شجاع" را بنیان گذاشت. سایت وزارت خارجه آمریکا می‌نویسد: "آمریکا از طریق این جایزه سالانه از شجاعت زنان فوق‌العاده تمام دنیا تقدیر خواهد کرد که در جوامع خود نقش تحولی داشته‌اند. رسیدن به مأموریت آمریکا در پیش‌برد دموکراسی، رونق اقتصادی و امنیت جهانی بدون قدرت بخشیدن به زنان ممکن نیست." مشرق

ادامه مطلب...

فرزندان بیشتر باعث تربیت بهتر می شوند

    نظر

خانواده هایی که دارای چند فرزند می باشند در مقایسه با خانواده های تک فرزندی و یا حتی دو فرزندی از توفیق بیشتری در تربیت کودکان خود برخوردارند؛ موضوعی که ابعاد مثبت آن در دو دهه ی گذشته و به ویژه سال های اخیر اغلب انکار و یا به فراموشی سپرده شده است.

فرزندان بیشتر باعث تربیت بهتر می شوند

 

ادامه مطلب...

چطور رایانه خود را خانه تکانی کنیم؟

    نظر

 در این مطلب آموزشی به شما روش اصولی تمیز کردن قطعات سیستم مانند CD-Drive، هارد دیسک و مانیتور را آموزش می دهیم. 

برای تمیز کردن داخل CD-Drive توصیه می کنم از ابزار مخصوص این کار استفاده کنید که در مغازه های کامپیوتری بفروش می رسد. کیتهای مخصوص تمیزکردن CD-DRIVE را تهیه و مصرف کنید. اگر تجربه بیشتری با کامپیوتر و امور فنی آن دارید می توانید این درایو را باز کرده و با گوش پاک کن آغشته به الکل سفید داخل آنرا تمیز کنید اما برای افراد کم تجربه این عمل به هیچ عنوان توصیه نمیشود برای تمیز کردن CD می توانید از پارچه نرم آغشته به آب استفاده کنید و سطح زیر آنرا بصورت دورانی از مرکز بسمت خارج تمیز کنید. اگر آلودگی بخصوصی در سی دی دیده می شود که با آب تمیز نمی شود می توانید برای آن قسمت از کمی الکل سفید استفاده کنید.