سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

سفید کردن دندان با این میوهها

    نظر

 

میوه‌هایی مانند سیب، هویج، کرفس به دلیل داشتن بافت متراکم و شکلی که در هنگام جویدن سطح ساینده‌ی طبیعی زیادی در تماس با سطوح دندان قرار می‌گیرد، می‌تواند تا حدودی باعث پاک کردن دندان و تا حد کمتری باعث جرم زدایی و سفیدی دندان شود.


ادامه مطلب...

سقوط نتانیاهو

    نظر

 

براستی حق باقی و باطل نابود شدنی است. اول نتانیاهو بعدشم ....

رئیس فراکسیون مجمع پارلمانی و نماینده عرب کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی در سخنانی پیرامون انحلال کابینه این رژیم اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر به دلیل شکستش در جنگ اخیر غزه سقوط کرد.


بعد از پالم و خمیر مرغ این بار واکس میوه

    نظر

طی هفته‌های گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد مبنی بر اینکه به سیب و برخی محصولات دیگر باغبانی واکس می‌زنند و نتیجه‌گیری شده بود که استفاده از این میوه‌ها می‌تواند سرطان‌زا باشد، البته در رسانه‌ها هم صحبت‌های مختلفی در این باره منتشر شد که معمولا ضد و نقیض بود.

بعد از پالم و خمیر مرغ این بار واکس میوه

بعد از مدتی یه موضوع جدید تیتر خبر رسانه ها شد. اما این هم از یاد می ره و چاره ای براش ندارن.

چرا اونهایی که مسئولیت پذیرفتن ، فکر نمی کنن که در مقابل مردم مسئولن

واقعا جواب خدا رو چی میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 


توصیه مجله آمریکایی PNAS به روزه گرفتن

    نظر

غذا خوردن در جوامع مدرن برابر است با 3  وعده غذای کامل در روز همراه با تنقلات که این امر از نظر محققان کاری غیر طبیعی محسوب می‌شود؛ محققان پس از مطالعه‌ای که به تازگی داشتند به این نتیجه رسیدند که این روش غذا خوردن ریتم بدن را به هم می‌ریزد و به بیماری منجر می‌شود.

 

توصیه مجله آمریکایی PNAS به روزه گرفتن

ادامه مطلب...

خشم تان را اینگونه کنترل کنید

کنترل کردن خشم کار بسیار سختی است. وقتی کسی در خیابان جلو راهتان را می گیرد، خون جلو چشمانتان را می گیرد؟ وقتی فرزندتان حرفتان را گوش نمی کند، فشارخونتان حسابی بالا می رود؟ عصبانی شدن حالتی کاملاً طبیعی و سالم است ? اما خیلی مهم است که به طریقی مثبت با آن برخورد کنید. عصبانیتی که کنترل نشود، می تواند هم برای سلامتی و هم زندگیتان مضر باشد.

 

 

 

ادامه مطلب...