سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

حیرت واتیکان از عظمت حسینی+تصاویر

    نظر

هیأت واتیکان دیروز در شهر تاریخی «اور» در استان «ذی قار» و زادگاه حضرت ابراهیم (ع) بر اساس انجیل، مراسم خود را به جا آورد.

هیأت واتیکان دیروز در شهر تاریخی «اور» در استان «ذی قار» و زادگاه حضرت ابراهیم (ع) بر اساس انجیل، مراسم خود را به جا آورد.

اعضای این هیأت که به ریاست «لیبریو اندریاتا» رئییس مؤسسه حج وابسته به واتیکان به عراق سفر کرده اند، حدود یک کیلومتر به همراه علمای مسیحی عراقی و پا به پای زائران شهر ناصریه پیاده به سوی کربلا حرکت کردند.

  ادامه مطلب...

ترویج مسیحیت در میان ایرانیان با کمک گوگل

    نظر

گوگل در تبلیغات حاشیه جیمیل (gmail) ایرانیان و فارسی زبانان، آگهی شبکه مسیحیان را به زبان فارسی قرار داده است. امکاناتی که سازمان تبلیغات هم می تواند برای تبلیغ اسلام از آن استفاده کند اما به آن بی توجه است. تفکر و ایدئولوژی از دیرباز از اصول تحکیم بخش و تاثیر گذار بر پایه های حکومت و پیشرفت و تعالی جوامع محسوب شده و این تاثیر همچنان پابرجا است؛ از این رو مومنان نظام های ایدئولوژیک تا وقتی همچنان به نظام عقیدتی خود وفادار خواهند ماند که شاکله ی ایدئولوژی آنان دستخوش دگرگونی نشود و تازمانی بر تعالی سبک زندگی خود پا فشاری خواند نمود که مورد طمع و هدف نظامات سلطه واقع نگردند و پروژه ی ایمان زدایی در جامعه ایشان آغاز نشده باشد.

ادامه مطلب...

« وی چت» و « وایبر » را بهتر بشناسیم !

    نظر

 

آیا مسئولان امر بر ابعاد فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و امنیتی این شبکه ها آگاهند ؟

 

این روزها با هرکسی که برخورد می‌کنی ، از دوست و آشنا گرفته تا فامیل و همکار نزدیک ، شاید یکی از اولین سؤالاتی که بعد از سلام و احوال‌پرسی و در میانه خوش و بش‌های صمیمانه می‌پرسند، این باشد ؛ "عضو « وی چت هستی؟! »" ... منظورشان هم همان سرویس پیام رسانی برای تلفن های همراه است که به صورت صوتی و تصویری و متفاوت از دیگر سرویس ها عمل میکند؛ اگر عضو باشی که در لیست طرف مقابلت به اصطلاح "اد" می‌شوی و اگر هم عضو نباشی، با تعریف و تمجیدهای شوق‌آور پیشنهاد می‌دهند که برنامه‌اش را در گوشی‌ات نصب کنی!  حالا هم آنقدر فراگیر شده که وقتی در داخل مترو هستی یا تاکسی، جوانی را در حال چت کردن با فرد دیگری می‌بینی که البته شاید هم آن فرد مقابل را نشناسد و آن نور سبز رنگ دوست داشتنی خیلی‌ها ، چشمت را نوازش می‌کند و ناخود آگاه توجهت به آن جلب می‌شود! .  این موضوع از آنجا جالب‌تر می‌شود که این شبکه های اجتماعی نوپدید، آنقدر توانسته‌اند خود را در دل جوانان جا کنند که شاید بتوان گفت ، فیس بوک و امثال آن را پس زده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...