سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

مراقب موج تازه خرافهگرایی باشید

    نظر

در مواجهه با کذبیاتی از قبیل طلسم و سحر و جادو، تحت تاثیر قرار می‌گیرند و مشتری پر و پا قرص مدعیان اینگونه نیروها می‌شوند.

بسیاری از افراد جامعه هنوز در مواجهه با کذبیاتی از قبیل طلسم و سحر و جادو، تحت تاثیر قرار می‌گیرند و مشتری پر و پا قرص مدعیان اینگونه نیروها می‌شوند.

«خرافه گرایی» همچنان در کشور می‌تازد و اعتقاد به آن حتی از سوی قشر تحصیلکرده نیز دیده می‌شود. بسیاری از افراد جامعه هنوز در مواجهه با کذبیاتی از قبیل طلسم و سحر و جادو، تحت تاثیر قرار می‌گیرند و مشتری پر و پا قرص مدعیان اینگونه نیروها می‌شوند. این روزها در خیابان‌های پر تردد تهران آگهی‌هایی به دست مردم می‌رسد که برخی افراد به سود جویی‌های کلان از مردم ساده لوح و زود باور می‌پردازند. در این آگهی‌ها گفته شده است که  دعا و طلسم حلال مشکلات است و بسیاری از مردم نیز تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند. افرادی که فرقی نمی‌کند از بالای شهر باشند یا پایین شهر، ساکن خانه‌های تنگ و تاریک باشند یا صاحب کاخ‌های خیالی پایتخت، خود را مدرن بنامند یا هنوز به سنت‌ها وفادار باشند، اعتقادات، سادگی، یا مشکلات آن‌ها به آسانی مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد و در کنار باور کورکورانه این افراد، «خرافات» به معضلی تبدیل می‌شود که سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه را به زیر می‌کشد. القای پوچ‌گرایی، گسترش آسیب‌های اجتماعی، سلب اراده از افراد و صدمات روحی و روانی، تنها قطره‌ای از دریای آسیب‌های رواج این خرافات در جامعه است.

ادامه مطلب...

جشنواره\مرگ بر آمریکا\ برگزار میشود

    نظر

 

جشنواره « مرگ بر آمریکا » برگزار می شود

علاقمندان به شرکت در این جشنواره جایزه بزرگ می‌توانند آثار خود را در بخش‌های یاد شده، در موضوعاتی همچون "چرا مرگ بر آمریکا؟"، "چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟"، "آمریکا و عهدشکنی"، "آمریکا و خودبرتربینی"، "آمریکا و حقوق بشر"، "آمریکا و ظلم"، "آمریکا و اسلام‌هراسی"، "آمریکا و ایران هراسی"، "آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی"، "آمریکا و استعمار فرانو"، "دموکراسی دروغین در آمریکا"، "آمریکا و دیکتاتوری" و "آمریکا و جنبش 99%" به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اولین جشنواره جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا" در 2 بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود که بخش اصلی و بین‌المللی آن شامل عکس، پوستر و کاریکاتور و بخش جانبی شامل مستند و کلیپ، سرود، مقاله و وبلاگ است.

سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، به آدرس www.dw-usa.com در دسترس است.

آثار محدودیت زمانی تولید ندارند و کلیه آثاری که تا پایان مهلت اعلام شده ارسال شود در مسابقه شرکت داده خواهند شد.



ادامه مطلب...

اولتیماتوم همسر شهید ترکمانی به اشراقی

    نظر

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل و برخی از منتسبان به امام خمینی(ره) موجب سرافکندگی ملت ایران هستند؛ عدم برخورد شدید خانواده شهدا در این زمان به احترام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است.

به گزارش وبلاگ نیوز به نقل از فرهنگ نیوز ، موضوعی که چند روزی است مرا به شوک فرو برده و حتی خواب را از چشمانم گرفته، اظهار نظر سخیف، مغرضانه و دور از ادب خانم نعیمه اشراقی نوه امام روح الله بزرگوارمان بود. فردی که جز نسبت فامیلی با امام خمینی(ره) هیچ ویژگی بارز شخصیتی و تفکری ندارد، این بود که مرا بر آن داشت تا این دردنامه را تنظیم نمایم.

این روزها بیش از همه سال‌های قبل دلتنگ امام شده‌ایم، امام مهربانی که رزمندگان در ایام سخت جنگ به جماران پیغام می‌دادند که به امام بگویید تا ما هستیم اجازه نمی‌‌دهیم دشمن به ذره‌ای از خاک‌مان دست‌اندازی کند.

ادامه مطلب...