سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

رصد خبری گفتگوها

معاون وزیر خارجه ایران درباره برنامه تیم هسته‌ای کشورمان برای دیدارهای دوجانبه با اعضای 1+5 گفت:

فعلا برنامه‌ای برای ملاقات‌های دوجانبه نداریم.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با ژنو/ریابکوف: مذاکرات کُند اما رو به جلو پیش می‌رود/عراقچی: فعلا برنامه‌ای برای ملاقات‌های دوجانبه نداریمشهر ژنو از روز چهارشنبه 29 آبان به فاصله 10 روز بعد از نشست قبلی و برای سومین بار در دولت یازدهم میزبان مذاکرات ایران و گروه 1+5 است.

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که تن به زیاده خواهی‌ها نمی‌دهد و هیچ پیش شرطی را نمی‌پذیرد.

مقامات کشورمان همواره اعلام کرده‌اند که موضوع غنی سازی به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

در نشست قبلی که به مدت سه روز 16، 17 و 18 آبان (هفتم، هشتم و نهم نوامبر) با حضور وزرای خارجه ایران، آمریکا، روسیه،‌ انگلستان، فرانسه، آلمان، قائم مقام وزیر خارجه چین و کاترین اشتون در این شهر برگزار شد و البته تا نیمه شب 19 آبان نیز به طول انجامید قرار بود توافقنامه‌ای بین طرفین به امضا برسد که به دلیل ارائه یکسری اصلاحیه‌ها از سوی فرانسه و طرح مواضع حداکثری، تفاهمی حاصل نشد و در نهایت توافق شد نشست بعدی در 20 نوامبر در این شهر برگزار شود.


دیدار پنجاه هزار فرمانده بسیج سراسر کشور با رهبر انقلاب

دیدار پنجاه هزار فرمانده بسیج سراسر کشور با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در اجتماع پر شکوه دهها هزار نفر از فرماندهان بسیج، بسیج را مظهر ثبات، افتخار و ابهت نظام اسلامی برشمردند و با تبیین ویژگیها و روشهای فریبکارانه و حق ناپذیر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، ایستادگی و اقتدار ملت را تنها راه مأیوس شدن دشمن برشمردند و با تأکید بر حمایت قطعی از دولت و مسؤلان افزودند: در بحث هسته ای خطوط قرمز باید رعایت شود و از حقوق ملت، حتی یک قدم عقب نشینی نشود.
حضرت آیت الله خامنه ای در این اجتماع عظیم، بسیج را مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد درونی کشور دانستند و تاکید کردند: بسیج، برای دوستان نظام و انقلاب و کشور، مایه خرسندی و امید و اعتماد، و برای بدخواهان و دشمنان و کینه ورزان نظام اسلامی، مایه بیم و هراس است.
ایشان با اشاره به تقارن هفته بسیج با ایام حماسه ی بزرگ زینب کبری سلام الله علیها افزودند: حماسه زینبی، مکمل حماسه عاشورا است و به یک معنا حماسه حضرت زینب سلام الله علیها، احیاء کننده و نگهدارنده حماسه عاشورا شد.

 

ادامه مطلب...

در آستانه ی مذاکرات هسته ای 1+5

درسی از عقب نشینی هسته ای درسال 82 در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ک تجربه‌اى در اختیار ملّت ایران است - که حالا من مختصراً عرض خواهم کرد - این تجربه ظرفیّت فکرى ملّت ما را بالا خواهد برد؛ مثل تجربه‌اى که در سال 82 و 83 در زمینه‌ى تعلیق غنى‌سازى انجام گرفت، که آن‌وقت تعلیق غنى‌سازى را در مذاکرات با همین اروپایى‌ها، جمهورى اسلامى براى یک مدّتى پذیرفت. خب ما دو سال عقب افتادیم، لکن به نفع ما تمام شد. چرا؟ چون فهمیدیم که با تعلیق غنى‌سازى، امید همکارى از طرف شرکاى غربى مطلقاً وجود ندارد.

ادامه مطلب...

نقص فنی تازه در فیس بوک

    نظر
نقص فنی جدید فیس بوک موجب شد نمایش صفحه شخصی کاربران و همین طور برخی  صفحات مربوط به مشاغل مختلف دچار اختلال شود.

نقص فنی جدید فیس بوک موجب شد نمایش صفحه شخصی کاربران و همین طور برخی صفحات مربوط به مشاغل مختلف دچار اختلال شود.

به نقل از لس آنجلس تایمز، یک مشکل فنی که برای چند ساعت این شبکه اجتماعی را دچار اشکال کرد و در اکثر نقاط جهان نیز تداوم یافت موجب شد تا کاربران حتی نتوانند فهرست دوستان خود و افرادی که آنها را دنبال می کنند، مشاهده کنند.

فیس بوک با اذعان به وقوع چنین مشکلی ادعا کرده که ظرف مدت یک ساعت آن را برطرف کرده است. البته این شرکت از ارائه هرگونه توضیح در مورد زمینه های فنی وقوع چنین مشکلی خودداری کرده است.

برخی کاربران فیس بوک از اینکه نمایه شان به همین علت در این سایت حذف شده به نظر می‌رسید، به شدت اظهار نارضایتی کردند. عده ای از کاربران نیز به کنایه نوشتند شاید مدیران فیس بوک مشغول خرید سهام تازه عرضه شده توییتر هستند و برای رسیدگی به فیس بوک وقت ندارند!

در ماه های اخیر سایت فیس بوک چندین بار به علت مشکلات فنی از دسترس خارج یا مشاهده برخی محتویات موجود در آن با دشواری یا کندی ممکن شده است.

 

منبع: فرهنگ نیوز