سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

دشمن از 8 سال دفاع مقدس عبرت بگیرد

 

نیروهای مسلح هرگونه تهدیدی را قاطعانه پاسخ می‌دهند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیرسرتیپ "سید حسام هاشمی" مشاور فرمانده معظم کل‌قوا درباره بیانات مقام معظم رهبری درباره «جنگ نیابتی و تلاش حکام سفیه منطقه برای کشاندن جنگ نیابتی به مرزهای ایران» اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش، سپاه و بسیج آماده‌اند تا به هر تهدیدی پاسخ قاطع دهند.


**دشمن از 8 سال دفاع مقدس عبرت بگیرد

وی با اشاره به اینکه دشمن از 8 سال دفاع مقدس عبرت بگیرد، خاطر نشان کرد: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با قدرت در برابر استکبار ایستاد.


**بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ره)

گفتنی است «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» فرماندهی معظم کل‌قوا با اشاره به برخی خبر‌ها مبنی بر تلاش مشترک دشمنان و برخی مسئولان سفیه منطقه خلیج فارس برای کشاندن جنگهای نیابتی به نزدیکی مرزهای ایران اشاره و تأکید کردند: پاسداران انقلاب اسلامی و همه پاسداران حریم امنیت ملی در نیروهای مسلح هوشیار و بیدارند و اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت خواهد بود.


ایشان با تأکید بر اینکه ملت ایران با امیدواری کامل به حرکت در مسیر افق روشن خود ادامه خواهد داد، افزودند: پیمودن مسیر حرکت به سمت آرمانهای والا، قطعا همراه با هزینه‌هایی است و در طول تاریخ نیز ملتهایی مدال لیاقت گرفته‌اند که در مقابل چالش‌ها به زانو درنیامدند و در مقابل هرگونه تجاوز سخت و نرم، حصار مستحکم عزم و اقتدار ملی را نشان دادند.


رهبر انقلاب، ملت ایران را در زمره چنین ملت‌هایی دانستند و اظهار امیدواری کردند که جوانان عزیز و نسل نورسیده، بار سنگین امانتی را که از نسل گذشته به آن‌ها رسیده، بهتر و مستحکمتر از قبل به پیش برند.