سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ نیوز

قهرمان فراملی ایران؛ قاسم سلیمانی

 

پایگاه خبری «وترنز نیوز»  طی گزارشی در زمینه سرلشگر «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس ایران می‌نویسد: نام این فرمانده ایرانی برای کسانی که در زمینه خاورمیانه به مطالعه مشغولند ناشناس نیست .

 

 

خبرگزاری فارس: فرمانده‌ای که مقام‌های عالی پنتاگون از شنیدن نامش هراس دارند/ قهرمان فراملی ایران؛ قاسم سلیمانی


در واقع نام قاسم سلیمانی بارها در رسانه های خبری چون «فاکس نیوز»، «واشنگتن پست»، «سی‌بی‌اس نیوز» و «گاردین» و.... تکرار می‌شود و فرماندهان عالی‌رتبه پنتاگون از شنیدن نام وی هراس دارند.

بر اساس این گزارش، ژنرال سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران پیشتر به نیروهای افغانی جهت مقاومت علیه آمریکا کمک کرده بود.  وی همچنین به جبهه مقاومت حزب‌الله لبنان نیز کمک های شایانی کرده است.

این پایگاه خبری در ادامه می‌نویسد: در داخل و خارج ایران هیچ کس نمی‌تواند منکر نقش وی در مبارزه علیه آمریکا و اسرائیل شود.

قاسم سلیمانی فردی بود که از سوی فرماندهی کل قوای ایران نیز پیام تبریک دریافت کرد. این در حالی است که در ایران جوانان زیادی وجود دارند که حاضرند جان خود را فدای «آیت الله علی خامنه‌ای» ، رهبر عالی‌ ایران  و کشورشان کنند به ویژه در زمانی که جنگ و درگیری از سوی آمریکا  و اروپا بر سوریه، عراق و اوکراین سایه افکنده و عبارت «همه گزینه‌ها بر روی میز است» علیه ایران و نیز سوریه شنیده می‌شود.

به نوشته این پایگاه خبری، قاسم سلیمانی فردی است که «جان ماگر»، افسر سازمان سیا در عراق در وصف وی گفت:  «سلیمانی قدرتمندترین نیروی اطلاعاتی در خاورمیانه است.»

وترنزنیوز در خاتمه آورده است: برای بسیاری از پیروان آیت‌الله خامنه‌ای، ژنرال سلیمانی قهرمانی فراملی است که به نبرد علیه سلطه آمریکا و صهیونیسم کمک می‌کند.